کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

...............

توضیح

این نرم افزار را نصب کنید و وارد سیستم جامع گلستان شوید ! تمام ، به همین راحتی :)
نه نیاز به کاری هست و نه نیاز به نصب نرم افزار یا کاره دیگری :)

****قابل توجه دانشجویان پیام نور :
دانشگاه پیام نور سراسری هستش و نیازی به انتخاب شهر دانشگاه ندارید. در لیست دانشگاه ها ،فقط دانشگاه پیام نور را انتخاب کنید *******

**********************************
اگر مشکل و یا سوالی در نرم افزار دارید، لطفا از داخل نرم افزار بخش پشتیبانی تیکت ارسال نمایید و مشکل و سوال خود را واضح شرح دهید.
مشکلات را در نظرات کافه بازار قرار ندهید چون برای جوابهای نظرات کافه بازار، کافه بازار محدودیت کاراکتر گذاشته و هم فقط یکبار به ما اجازه پاسخ میده.

******************
اگر نام دانشگاه شما در لیست نرم افزار نیست ، از بخش پشتیبانی تیکت بزنید و آدرس اینترنتی و نام دانشگاه خود را بفرمایید تا در کمتر از ۴۸ ساعت در نرم افزار قرار گیرد.

...............

حجم فایل : 21 مگابایت

فرمت فایل : APK

جهت خرید این نرم افزار بر روی گزینه زیر کلیک نمایید

قیمت فقط 2000 تومان معادل 20000 ریال

 

پرداخت آنلاین

 

 با تشکر فرواوان

.............

در صورتی که با این پیغام مواجه شدید که لینک پرداخت از سایت نامعتبر ارسال شده کافیست لینک زیر را کپی کرده

http://daryacoffe.ir/post/160/%D9%86%D8%B1%D9%85%20%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85%20%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84%20%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF.htm

سپس این صفحه مرورگر که در حال حاضر در ان هستید را ببندید و در نوار مرورگر ادرس کپی کرده را وارد کرده  ( past ) و اینتر بزنید

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.