کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق
با مطالعه این کتاب خواهید آموخت راز قدرت واقعی قدرت تغییر و تحول نیروی آدمی روانشناسی خود باوری راه های طلایی برای ترک عادات بد هویت خود را به روز کن تالیف ; رضا حجازی ...
یهودیان از اقوام و مذاهبی بوده اند که همواره با ایرانیان ارتباط داشتند و این ارتباط در دوره ی هخامنشیان بسیار مورد توجه پژوهشگران می باشد . اوضاع سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی یهودیان در دوره ی هخامنشیان به ویژه شاهنشاهانی همچون کورش بزرگ ، کمبوجیه ، داریوش بزرگ و به ویژه خشایارشاه و همچنین روایاتی که از شاهان هخامنشی و برخورد آنها با یهودیان و در نهایت تاثیر پذیری یهودیان از فرهنگ و آیین ایرانی ، همواره مورد بحث و پژوهش بوده است . پس از تاسیس حکومت هخامنشی توسط کورش ، اقوام زیادی در ارتباط ...
داروینیسم مجموعه‌ای از جنبش‌ها و مفاهیم مربوط به ایده‌های تغییر شکل گونه‌ها یا تکامل است که برخی از ایده‌ها با ارتباط به کار چارلز داروین است. مفهوم داروینیسم در طول زمان تغییر پیدا کرده‌است و بسته به اینکه چه کسی و در چه زمانی از این اصطلاح استفاده می‌کرده‌است، معانی مختلفی داشته‌است. در ایالات متحده داروینیسم اغلب توسط آفرینش‌گرایان به عنوان یک اصطلاح تحقیرآمیز در اشاره به باورهایی مثل طبیعتگرایی ماوراءطبیعی مورد استفاده قرار می‌گرفت، اما ...
 تا به حال متوجه شده ای که گاهی آنچه را بدان نیاز داری ، ناگهان از جایی که انتظارش را نداری سر می رسد ؛ مانند تلفنی نامنتظر ؟ یا یکدفعه اتفاقی، کسی را در خیابان می بینی که در فکرش بوده‌ای ؟ آیا تا به حال در مورد افرادی شنیده ای که به طور مکرر درگیر مناسباتی بد می شوند و همیشه هم گله دارند که دائم همین نوع مناسبات نصیبشان می شود ؟ قانون جذب برای این دسته از آدمها هم کار می کند .در زندگی همان چیزهایی را به سوی خود جذب می کنم که انرژی و حواس و توجهم را به آن معطوف می کنم ؛ چه آن را بخواهم ...
دانلود کار تحقیقی بررسی فقهی و حقوقی مصرف مواد مخدر آماده چاپ آماده چاپ و قابل ویرایش در قالب ورد و پی دی اف  43 صفحه با فونت بی نازنین و بی لوتوس    #کار_تحقیقی    دانلود کار تحقیقی بررسی فقهی و حقوقی مصرف مواد مخدر آماده چاپ    #اعدام #مواد_مخدر #مجازات_اعدام دانلود کار تحقیقی بررسی فقهی و حقوقی مصرف مواد مخدر آماده چاپ  ( آماده پرینت با فرمت ورد )  دارای عنوان آماده , فهرست , چکیده  , مقدمه فصب بندی منابع و نتیجه گیری  قسمتی از متن   ...
برای علاقه مندان کد نویسی html و طراحی سایت   ...
  دسته بندی : پاورپوینت   نوع فایل:  ppt _ pptx ( قابلیت ویرایش  )    قسمتی از اسلاید پاورپوینت :    تعداد اسلاید : 36 صفحه 1 تجارت الكترونيكي در اینترنت M.Shadkam 2 تجارت الكترونيك چيست؟ تعريف ساده تجارت الكترونيك (E-Commerce): به عمليات خريد و فروش اطلاعات، كالا و خدمات از طريق شبكه هاي رايانه اي، اينترنت وWWW گفته مي شود.تعريف كاملتر: استفاده از رايانه و فناوري اطلاعات و ارتباطات كه باعث سادگي انتقال داده‌ها بين دو طرف يك ...
پنج شنبه 21 ارديبهشت 1396برچسب:اهرم و قرقره, :: 1:45 :: نويسنده : محمد صالحياني مطلق
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت تعداد صفحات: 8   اهرم تمام ماشینهای ساده یاد شده اهرم هستند. اهرم از یک میله صلب و یک تکیه گاه تشکیل شده‌است. نیروی وارد به اهرم در یک نقطه باعث می شود که نیروی دیگری در نقطه دیگری روی اهرم به نیروی مقاوم (جسم) وارد شود. این جسم می‌تواند سنگی باشد که باید از زمین بلند شود. نیروی محرک هم نیرویی است که شخصی جهت بلند کردن سنگ یا جابجایی آن بر دسته اهرم وارد می‌نماید. دید کلی با نگاهی به محل زندگی و ک ...

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

استفاده از موبایل به جای کارت های بانکی به زودی

جزئیات نحوه استفاده از موبایل به جای کارت های بانکی

به لیست بلند بالای کارهایی که با تلفن هوشمند تان می توانید انجام دهید مانند تماشای ویدیو، خرید، بازی، وبگردی و ... باید یک مورد دیگر را اضافه کنید، دریافت و پرداخت پول !کارت های بانکی

کارت های بانکی

با فناوری جدید بانک مرکزی کارت های بانکی شبیه سازی شده و از طریق نشانه گذاری، مشتریان بانکی می توانند به جای استفاده از عابربانک ها و سایر کارت های بانکی از ابزارهایی مانند موبایل و یا ساعت برای پرداخت ها استفاده کنند.

مدیرکل فناوری اطلاعات بانک مرکزی – امروز در نشستی خبری به تشریح جزئیات فناوری جدیدی که از این پس در شبکه بانکی عملیاتی خواهد شد پرداخت.

بر اساس توضیحات وی، با توجه به سیستمی که طراحی شده وقتی صاحب کارت های بانکی برای خرید به فروشگاه ها و یا خودپردازها مراجعه می کنند دیگر نیازی نیست از کارت بانکی برای انجام عملیات بانکی استفاده کند. فرآیند به این صورت است که متقاضی برنامه و اپلیکیشن مربوطه را در گوشی موبایل خود نصب کرده و از این نرم افزار برای خرید استفاده می کند به طوری که وقتی کارت بانکی را در این نرم افزار تعریف می کند آنگاه توسط بانک مربوطه رمزگذاری شده و شماره کارت وی شبیه سازی می شود. بنابراین هنگامی که برای پرداخت دستگاه های پز مراجعه می کند با فعال شدن این نرم افزار گوشی موبایل را به دستگاه نزدیک کرده و از طریق نشانه گذاری که کرده پرداخت در پایانه فروش انجام خواهد شد و دیگر نیازی به استفاده از کارت نیست از سویی دیگر در مورد دستگاه های خودپرداز نیز همین اتفاق رخ می دهد.

جزئیات بیشتر خبر در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

فوریت طرح استخدام معلمان حق التدریسی تصویب شد

   

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: فوریت طرح استخدام معلمان حق التدریسی بدون آزمون با احتساب ایام تدریس در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز چهارشنبه در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گناوه افزود: این طرح که هم اینک در کمیسیون آموزش مجلس است و در اولین جلسه علنی به صحن خواهد آمد، فوریت آن با حدود 180 رای تصویب شد.
وی با بیان اینکه معلمان حق التدریسی حدود10 تا 15 سال عمر خود را در آموزش و پرورش سپری و بلاتکلیف مانده اند، گفت: خوشبین هستیم که تا مهرماه امسال معلمان حق التدریسی که در استان بوشهر نیز حدود 140 نفر هستند، تعیین و تکلیف و بدون آزمون استخدام خواهندشد.
وی اظهارکرد: همه نمایندگان مجلس دهم عزم خود را جزم کردند که در دوره چهار ساله خدمت خود به عنوان خدمتگزاران و وکلای مردم برای یک تغییر و تحول اساسی در بحث آموزش و پرورش قدم های خوبی بردارند.
خدری گفت: یکی از دلایل استیضاح وزیر سابق آموزش وپرورش دولت یازدهم که مطرح شد بحث ارتقای معیشت فرهنگیان و نداشتن یک چشم انداز و برنامه مدون برای این مهم بود و با انتخاب وزیر جدید نیز این مهم در چندین جلسه مطرح و قول هایی داده شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم درمجلس شورای اسلامی افزود: در خیلی از مناسبت ها به سراغ معلمان و فرهنگیان آمدیم اما در زمینه دغدغه معیشتی آنان هیچ اقدام عملی اندیشیده نشده است.
وی ادامه داد: اولین قشری که از لحاظ معیشتی و حقوق و مزایا در یک جامعه اسلامی که نسبت به عالمان و دانش و بینش تاکید دارد باید ارتقا داده شود، فرهنگیان و معلمان هستند.
خدری گفت: معلم جایگاه و نقش والایی در دین مبین اسلام دارد و با علمی که در اختیار دیگران می گذارد نباید دغدغه ای داشته باشند و شایسته بهترین خدمات هستند.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: ارزش کار معلمی بسیار والا و بالاتر از هر شغلی است و رسالتی که آنان بر عهده دارد یک دنیا ارزش دارد.
اسکندر احمدی افزود: دردولت تدبیر وامید توجه ویژه ای به توسعه فضاهای آموزشی و ارتقا و تقویت بنیه علمی دانش آموزان این شهرستان صورت گرفته است.
وی گفت: در سال جاری سه آموزشگاه در این شهرستان شامل مدرسه شهید تیموری و فضیلت در شهر گناوه و شهید احمدزاده در روستای چاهبردی به همت دولت و خیرین و بنیاد برکت و 2 سالن ورزشی به بهره برداری رسیدند و 2 پروژه دیگر نیز شامل مجتمع خدمات رفاهی توسط آموزش وپرورش و یک سالن اجتماعات با ظرفیت 400 نفر به همت و مساعدت یک خیر در دست اجراست.
در پایان این آیین از 110 تن شامل معلمان نمونه، خانواده های شهدای فرهنگی و بازنشستگان شهرستان گناوه تجلیل بعمل آمد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.