کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

سلام …

 

توی این مطلب می خوایم به آموزش ارسال و دریافت و یک معرفی از سرویس MMS شرکت مخابراتی ایرانسل بپردازیم..

 

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید .

 

 

هنگامیکه SMS یا ( Short Message Service) می فرستیــد تنها توانــایی ارســال یک متن ساده را دارید ولی MMS یا
( Multimedia Messaging Service) شما را قادر می سازد تا نه تنها متن بلکه عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.

برای دریافت و ارسال MMS:

گوشی شما باید قابلیت دریافت MMS را داشته باشد؛
برای مشاهده فهرست گوشی هایی که قابلیت دریافت MMS را دارند به سایت اینترنتی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir مراجعه فرمایید.
تنظیمات اتصال به GPRS در آن ذخیره شده باشد (توجه داشته باشید که MMS از طریق شبکه GPRS ارسال می شود)؛ و
تنظیمات سرویس MMS در آن ذخیره شده باشد.
ایرانسل اطلاعات لازم برای تنظیم گوشی را از طریق پیام کوتاه (SMS) از تاریخ ۱۲ تا ۲۵ اسفند ماه ۱۳۸۵ برای مشترکین ارسال می نماید؛ بنابراین شما تنها باید این SMS را پس از باز کردن ذخیره (save) کنید تا تنظیمات مربوط به این سرویس وارد گوشی تلفنتان شود. در صورتیکه این SMS را دریافت ننمودید، برای در خواست ارسال تنظیمات، از ۲۶ اسفند ماه ۱۳۸۵ می توانید از تلفن همراه ایرانسل خود با شماره ۱۳۰ تماس گرفته و هنگامیکه از شما خواسته شد، شماره ۳ و سپس ۵ را وارد نمایید؛ یا با شماره گیری #۵*۳*۱۳۰* از تلفن همراه خود، به صورت خودکار درخواست تنظیمات را ارسال نمایید.

.

برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید .



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.