کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با سلام خدمت دوستان عزیز.

مدت زیادی بود مطالبی تو وبلاگم قرار ندادم.

اکنون هم با موبایل اومدم تا این مطلب رو بار گذاری کنم.

در اولین موقعیت دوباره بهترین و جدیدترین مطالب رو برای شما قرار خواهم داد تا بتوانم رضایت شما عزیزان رو جلب کنم.

.

.

اهنگ های زیبای پیشواز ایرانسل. به سلیقه های مختلف تعدادی از اهنگ های پیشواز ایرانسل رو که زیبا هستند برای شما دوستان قرار داده ام تا از پیشواز خود لذت ببرید.

.

.

برای مشاهده کد اهنگ های پیشواز و خواننده بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

 با سلام خدمت دوستان عزیز و محترم 

امروزه آهنگ های رپ جایگاه بزرگی در بین جوانان پیدا کرده .

رپ فارسی به شکلی از موسیقی رپ گفته می‌شود که به زبان فارسی (و عمدتاً در ایران) خوانده می‌شود. این سبک موسیقی اگر چه عمدتاً متاثر از سبک رپغربی است، اما تمام ویژگی‌های آن را ندارد و برخی خصوصیات آن در رپ غربی وجود ندارد. رپ فارسی در اوخر دههٔ ۱۳۷۰ خورشیدی در ایران شکل گرفته و خواننده‌های زیادی به طور رسمی و غیر رسمی (اصطلاحاً زیر زمینی) در این سبک فعال هستند.

.

موسیقی رپ در دههٔ ۱۹۸۰ میلادی و از میان موسیقی سیاه پوستان فقیر متولد شد. رپ در واقع یک نوع موسیقی اعتراض‌آمیز خیابانی است. این موسیقی از پیش پا افتاده‌ترین، سهل‌ترین و خیابانی‌ترین کلمات استفاده می‌کند، بدون این که از حیث ادبی بتوان این نوع استفاده را نقد کرد. در نوشتن متن ترانه‌های رپ، هیچ الزامی برای رعایت قوانین ادبی وجود ندارد.[۱] موسیقی رپ به موضوعاتی از جمله: اختلاف طبقاتی، ریاکاری، دعواهای خیابانی، فرهنگ غالب جهانی و همچنین بحران‌های سیاسی می‌پردازد. کلام آن اگرچه قافیه‌هایی ضعیف دارد و در نگاه بسیاری شعر ناب به حساب نمی‌آید، اما با همین سادگی و بی پیرایگی خود می‌کوشد معنایی دیگر از زندگی اجتماعی را به ما یادآوری کند، که بعدی از زندگی مردم کوچه و خیابان است. به نحوی می‌توان گفت چارچوب تعیین شدهٔ موسیقی را که دارای قوانین سخت و مشخص است را خرد می‌کند تا موسیقی در دسترس عامی‌ترین افراد جامعه قرار گیرد.

.

این بنده حقیر امروز آهنگ جدید و زیبا و احساسی با عنوان ساعت 5 شب به خوانندگی خوانندگان محسن هکر . سهند و یعقوب را برای شما قرار داده ایم . امیدوارم که از دانلود این آهنگ لذت ببیرد.

محسن هکر از خوانندگان رپ محبوب استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

برای دانولد به ادامه مطلب رجوع کنید



ادامه مطلب ...

نرم افزاری کم حجم و کاربردی برای گوشی های دارای سیستم عامل نوکیا ۳^ و سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد که به وسیله آن می توانید از صفحه نمایش گوشی موبایل تان عکس گرفته و آن را با فرمت و کیفیت های مختلف ذخیره نمایید.

 

Screen Capture s60 عکس گرفتن از صفحه موبایل با Screen Capture 2.0   نوکیا 3^ و S60v5

 



ادامه مطلب ...

NetQin Mobile Security برنامه ای محافظتی است که پس از نصب در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و سیمبیان ۳ کار محافظت در برابر انواع ویروس ها ،‌ جاسوس افزارها و تروجان ها را برعهده می گیرد . از ویژگی های این برنامه می توان به قابلیت بلوک کردن ابزارهای مخرب و مشکوک ، اسکن برنامه ها و همچنین فایل های دانلود شده ، حفاظت از حریم شخصی کاربران ،مانیتور ترافیک استفاده از داده ها و … اشاره کرد که با توجه به فراگیر شدن ویروس ها و سایر ابزارهای مخرب ، نصب یک برنامه ی مطمئن برروی گوشی موبایل ضروری شده است .

 

Mobile Security محافظت از گوشی با NetQin Mobile Security 5.0   نوكيا S60v5 و سيمبيان 3



ادامه مطلب ...

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

در اطراف ما شاهد زیبایی هایی خواهیم بود که به ما لذت و یا در بعضی اوقات حرص می دهد.

این زیبایی ها میتواند در چهره یک شخص باشد یا در زیبایی ماشین یه شخص یا در هر چیز دیگری .

ولی بودن همین زیبایی ها و دیدن آنهاست که خیلی حقایق را در درون ما روشن میکند .

.

حالا من تصمیم گرفتم برای شما دوستان عزیز مجموعه ای از تصاویر پسران زیبا یا تصاویر زیباترین پسران را در وبلاگ خود برای مشاهده قرار دهم .

همیشه زیبایی در جنس مخالف شما نیست . اگه به هم جنسان خود نیز توجه کنید زیبایی های تک و نمونه را خواهید دید .

.

.

برای مشاهده بقیه تصاویر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب ...

 با سلام خدمت دوستان عزیز . 

 پوریا پورسرخ از بازیگران دارای طرفدار زیاد در کشور و خارج از کشور ما هست که با بازی زیبا و عالی خود در ایفای نقش و ِ فیگور و زیبایی چهره و طرز صحبت کردن این شخص زیبا و جالب نشون میده . 

من خودم که حقیقتا از این بازیگر خوب کشورمان خیلی راضی هستم و دوسش دارم . 

امروز تصمیم گرفتم که تصاویر زیبایی از پوریا پورسرخ رو برای شما دوستان در وب خود قرار دهم . 

امیدوارم مورد رضایت همه شما عزیزان قرار بگیرد .

برای تماشای تصاویر زیبا از پوریا پورسرخ به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.