کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق
پنج شنبه 29 بهمن 1394برچسب:بهیاری،پرستاری،سوال،سوالات بهیاری،کمک پرستاری،94،95،بهیاری 94،بهیاری 95 ، سوالات ازمون بهیاری 94 ، سوالات ازمون بهیاری 95 ، سوالات بهیاری،آناتومی و فیزیولوژی،کمک­های اولیه و حمل بیماران ،ایمنی بیمار و کنترل عفونت،اصول بکارگیری اقدامات پایه بهیاری،تغذیه و روش­های غذا دادن به بیماران،داروشناسی و روش­های تجویز دارو ،اخلاق، ارتباطات و آشنایی با تشکیلات بیمارستان،آشنایی با اصول بهداشت عمومی در مراکز درمانی ،اصطلاحات و اختصارات رایج در بیمارستان ،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های داخلی،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های جراحی،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های اورژانس،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های روانی،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های اطفال،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های زنان،روش­های ارائه خدمت به بیماران در بخش­های اطاق عمل و کار در CSR, :: 9:24 :: نويسنده : محمد صالحياني مطلق

نمونه سوالات بهیاری ( کمک پرستاری )

نمونه سوالات  بهیاری ( کمک پرستاری )

با سلام خدمت دوستان عزیز 

مطلب امروز ما نمونه سوالات دوره بهیاری ( کمک پرستاری ) مشترک سازمان جهاد و سازمان نظامت سلامت می باشد

دوره بهیاری :

با توجه به نیاز مبرم به وجود نیروهای کمکی در کادر پرستاری و به منظور پوشش دادن بخشی از شرح وظایف پرستاران که قابل واگذاری به نیروهای کمکی می باشد و با هدف ساماندهی برنامه آموزش موجود تربیت بهیاران، ضوابط و برنامه دوره آموزشی بهیاری از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه، تدوین و تصویب گردیده و از سوی دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی (وابسته و غیر وابسته) اجرا می شود.

این دوره یکی از دوره های مهارتی زیر مجموعه پرستاری می باشد که از سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی توسط مجری آموزش در مدت مشخص برگزار شده و منتج به ارائه گواهی نامه بهیاری به فراگیران خواهد شد. بهیاران با گذراندن این دوره آموزشی تحت نظارت پرستاران اقدامات ايمن و مؤثر را مطابق با شرح وظايف مصوب بهیاری برای بيماران بستري يا سرپائي انجام می دهند.

امروزه در بسیاری از کشورهای دنیا به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در کادر پرستاری مبادرت به تربیت نیروهای کمکی در قالب Certified Nursing Assistant(CNA) و Licensed Practical nurse(LPN) نموده اند. برای مثال در کشور امریکا ایالات کانزاس، کالیفرنیا و نوادا دوره آموزشی تربیت بهیار با حداقل آموزش 60 الی 75 ساعت بصورت نظری و عملی و ما بقی بصورت کار آموزی برای مدت 9 ماه الی یک سال اقدام نموده اند. در ایالت میشی گان برای آموزش بهیاری برای مدت 34 ساعت تدریس نظری ، 5/16 ساعت عملی و 5/24 ساعت آموزش بالینی جمعا به مدت 75 ساعت اجرا می شود. در ترکیه برنامه آموزشی LVN (Licensed Vocational Nurse) برای مدت 9 ماه تا دو سال اجرا می شود. در این برنامه متقاضیان دارای مدرک دیپلم متوسطه بوده و در هنگام ثبت نام ارائه گواهی سوء پیشینه و عدم اعتیاد ضروری است. در انگلستان و استرالیا دوره آموزشی دو ساله LPN برگزار می گردد با هدف ساماندهی برنامه آموزش موجود تربیت بهیاران، ضوابط و برنامه دوره آموزشی بهیاری از طریق وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تهیه، تدوین و تصویب گردیده و از سوی دانشگاه/دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی (وابسته و غیر وابسته) اجرا می شود.

 

مشخصات سوالات موجود :

مجموعه ما شامل تمام موارد زیر می باشد با امید و ارزوی موفقیت برای شما 

الف )52 صفحه سوال شامل بیش از 500 سوال جامع آزمون بهیاری شامل موارد زیر : ((سوالات مهارت های ارتباطی- رفتاری، سوالات مدیریت بحران ، سوالات بهداشت محیط ، کنترل عفونت بیمارستان ، سوالات حقوق بیمار ( گیرندگان خدمت ) ، سوالات ایمنی و سلامت شغلی ، سوالات ایمنی بیمار ))

ب ) سوالات ایمنی بیمار و کنترل عفونت

پ ) سوالات کمک های اولیه و حمل بیمار با پاسخنامه 50 سوال

ت ) سوالات کنترل عفونتهای بیمارستانی با پاسخ

ث ) سوالات ایمنی بیمار و احیا

ج ) سوالات اصول خدمات بهداشتی با پاسخ

چ ) سوالات داروشناسی و روش تجویز دارو

ح ) سوالات آناتومی و فیزیولوژی با پاسخ

خ ) سوالات تشریحی آناتومی و فیزیولوژی

د ) 100 سوال جامع دیگر آزمون بهیاری

ذ ) جزوه ایمنی بیمار

ر ) جزوه مراقبت تغذیه ای بیمار بستری شده

ز ) جزوه آموزش مکمل بهیاری

ژ ) جزوه نکات مهم حمل و جابجایی بیمار

س ) جزوه مهارت های رفتاری ، ارتباطی و آشنایی با بیمارستان

ش ) جزوه ایمنی بیمار

 

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید :



ادامه مطلب ...

بی دلیل نیست که بیش از 20000 دانلود را این محصول کسب کرده است.در این محصول مهم ترین فایل های اموزش برنامه نویسی از مبتدی تا حرفه قرار دارد وشما می توانید به راحتی یک برنامه نویس موفق بشوید.

...

سلام

دوست داری از این به بعد تمام کارای موتور سیکلتت رو خودت انجام بدی و ازانجامش به نفع خودت استفاده کنی

خب ما در این بسته برات هرچی در مورد موتور که لازم هسته بدونی رو قرار دادیم

میدونی اگه یکم زرنگی داشته باشی میتونی یا این آموزش ...

سوال اول : آیا من واقعا از خرید این پکیج سود خواهم کرد؟ آیا واقعا با استفاده از آن درآمد کسب خواهم کرد؟ و آیا این پکیج مانند باقی بکیج های کسب درآمد,بیهوده نیست؟

جواب : همان طور که قبلا توضیح داده شد , مطالب و شیوه هایی که در این پکیج برای کسب درآمد و ایجاد یک کسب و کار موفق اینترنتی شرح داده است بر مبنای اصول ...

60 هزار ایمیل فعال ایرانی را فقط 1000 تومان بخرید و بعد به وسیله برنامه ارسال ایمیل انبوه به همه ایمیل تبلیغاتی بفرستید در تنظیمات برنامه مقدار smtp را smtp.mail.yahoo.com وارد کنید و با ایمیل یاهو تبلیغ کنید مقدار username را آدرس کامل ایمیلتان وارد کنید

بعد از پرداخت با کلیه کارتهای شتاب لینک دانلود ایمیل ها و نر ...

یکی از بانکهای موبایل مشاغل که تیم ما به صورت تخصصی اقدام به جمع آوری بانک شماره موبایل از سطح سایتهای نیازمندی و روزنامه و مجلات و... کرده است، بانک شماره تلفن همراه مدیران شرکتها میباشد.

به روز ترین بانک شماره موبایل کشور

این بانک فقط به تفکیک استان و شهر(اعتباری و دائمی همراه اول و ایرانسل) می باشد و بر اساس منطقه و روستا و کد پستی نمیباشد.لطفا دقت نمائید.همچنین شامل شماره های تالیا یا راتل در آن قرار ندارند.

الف) طرح موضوع

ب) اهداف و فرضیات

ج) روش تحقیق

بخش اول: مفاهیم، مبانی و تاریخچه حقوق میراث فرهنگی

فصل اول: مفاهیم و مبانی …………………………………………………………………………………&hel ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.