کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

پایان نامه عملکرد حافظه آینده نگر و گذشته نگر در افراد اضطرابی و افسرده

با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی

امروز برای شما محصولی رو قرار دادم که مطمئنم بسیار مفید و کارآمد خواهد بود

یک پایان نامه کاملا آماده همراه با پرسشنامه 

دارای 5 فصل

به صورت فایل ورد و کاملا قابل تغییر می باشد .

 چکیده: در زندگی روزمره ما انسان ها نقشه ها، قصد ها و برنامه های زیادی داریم که برخی برای زمان حال و پاره ای را برای آینده در نظر گرفته ایم. معمولا زمانی را صرف فکر به چگونگی انجام اعمال و مقاصد، ترتیب انجام امورات، زمان و میزان تلاش برای کسب نتیجه می کنیم. حافظه در مفهوم سازی این نقشه ها، ذخیره این برنامه ها و سلسله مراتب در ذهن، نیز ارزیابی و در صورت لزوم تجدید نظر در آنها نقش اساسی دارد. در حقیقت حافظه آینده نگر علاوه بر یادآوری خود نقشه ها و مقاصد، نحوه انجام و زمان لازم برای آن را نیز در بر می گیرد. زیرا هر برنامه ای می باید در زمان، مکان، شرایط و با ترتیب خاصی انجام گیرد. ما از این نوع حافظه در زندگی روزمره به طور فعال و همیشگی بهره می گیریم. به عنوان مثال به یاد می آوریم که با یک دوست در زمان خاصی تماس بگیریم، قبوض تلفن، برق و غیره را پرداخت کنیم، درس کلاسی را حاضر کنیم و برای امتحان نهایی آماده شویم. از دیدگاه عام، فرد فراموش کار کسی است که موضوعات و مطالب این نوع حافظه را فراموش می کند، و بنابراین دیده می شود افرادی برای ضعف و مشکل در این حافظه به متخصصین مراجعه می کنند. این افراد قرار ملاقات ها، لیست خرید، زمان چک ها و قبوض، جای وسایل مانند کیف، سویچ ماشین، کتاب و پول را فراموش می کنند. پیامد این نوع فراموش کاری ها بعضاً جدی نیست اما در پاره ای از موارد پیامدهای جدی و اسفناکی دیده می شود(ساعد، ۱۳۸۹ به نقل از بش کار، ۱۳۹۱). و این پیامدها در مورد بیماران مبتلا به افسردگی و اضطراب می تواند بسیار مهمتر باشد.

هدف: هدف کلی این تحقیق بررسی و مقایسه عملکرد حافظه آینده نگر و گذشته نگر در بیماران افسرده و بیماران اضطرابی با افراد سالم است.

تعداد صفحه: ۸۴ صفحه

شرحی کوتاه: این پژوهش جهت شناخت شما از حافظه گذشته نگر و آینده نگر همچنین عملکرد آن در افراد اظطرابی و افسرده تهیه شده است. این پژوهش جهت استفاده در فصل دوم پایان نامه شما بسیار کاربردی و موثر می باشد.

نمونه فهرست مطالب:

۱-تعریف حافظه                                                                ۵-نظریات پیرامون حافظه آینده نگر

۲-حافظه رویدادی و حافظه معنایی                                  ۶-نورآناتومی حافظه آینده نگر

۳-حافظه آینده نگر                                                             ۷-بیماری های، اختلالات و عملکرد حافظه آینده نگر                                                        

۴-انواع حافظه آینده نگر                                                    ۸- حافظه گذشته نگر 

*-*-*-*-*-*-*-*

ما این محصول گرانبها را برای شما فقط با قیمت 300000 ریال معادل 30000 تومان ( سی هزار تومان ) قرار دادیم .

جهت خرید این محصول به ادامه مطلب مراجعه کنید



ادامه مطلب ...

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.