کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

از اعتراض آموزش‌دهندگان نهضت تا پیگیری مجلس

 

پیگیری آموزش‌دهندگان نهضت برای استخدام و نبود شفافیت در قانون تعیین تکلیف استخدامی سال 95 تجمع این گروه را به دنبال داشته است.
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  11 مهر ماه امسال کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمان حق‌التدریس و آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی توسط مجلس به تصویب رسید؛ طرحی که از همان نخستین روز تصویب سر و صدای بسیار و اظهار نظرهای متعددی در پی داشت اما هنوز هم به قطعیت نرسیده و فعلا نظراتی در کمیسیون آموزش مجلس برای  تصویب آن مطرح شده است.
پیش از طرحی که امسال نمایندگان مجلس به آن رای دادند سال گذشته قانون اصلاح تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی و معلمان حق‌التدریسی و آموزش‌دهندگان نهضت سواد آموزی در وزارت آموزش و پرورش مصوب 3/6/95 به تصویب رسید که بر اساس آن باید وضعیت استخدام آموزش دهندگان نهضت مشخص شود ولی این مسئله با اما و اگر‌های بسیاری روبرو شده است.
ابهام در قانون تکلیف استخدام و مطالبه آموزش‌دهندگان
 قانون تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان نهضت موجب شده تا جمعی از آموزش دهندگان مطالبه‌ای نسبت به وضعیت استخدام خود داشته باشند و بر همین اساس اعتراض خود را مطرح کرده‌اند که چرا نباید شفاف سازی برای آینده شغلی آنها وجود داشته باشد و به دنبال این هدف امروز 11 آذرماه شاهد تجمع گروهی از آموزش‌دهندگان در مقابل وزارت آموزش و پرورش بودیم.
جمعی از آموزش دهندگان نهضت که میانگین سوابق کاری آنها حدود 7 تا 8 سال بود، در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار می‌کردند: وجود آزمون برای استخدام‌شان عادلانه نیست چرا که این گروه سابقه کاری قابل قبولی داشته و وجود عواملی همچون آزمون استخدامی سنگ اندازی برای تعیین تکلیف آنها است.
برخی دیگر از آموزش دهندگان گفتند: گاهی نسبت‌هایی مانند کم سواد بودن آموزش دهندگان نهضت مطرح می‌شود در حالی که  ما دارای تحصیلات دانشگاهی بوده و حتی دوره‌های توانمند سازی که اخیرا برای آموزش دهندگان الزامی بود با کسب نمرات بالا گذراندیم اما هنوز برای استخدام ما برنامه روشنی وجود ندارد و حتی زمزمه‌هایی از عدم همکاری در آینده به گوش می‌رسد.
آنها عنوان کردند: تا کنون وضع معلمان پیش دبستان طرح خرید خدمات و حق‌التدریسی‌ها مشخص شده اما از سال گذشت هنوز برنامه‌ه‌ای برای آموزش و دهندگان و تعیین تکلیف آنها وجود ندارد و این مسئله در حالی اتفاق افتاده که آموزش دهندگان برای انجام کار خود تلاش بیشتری را نسبت به سایر گروه‌ها دارند و فرد به فرد برای ترغیب به تحصیل سواد آموزان خود باید تلاش کنند.
این گروه از معلمان خواستار مرجعی پاسخگو به مطالباتشان و اجرای کامل قانون بودند و بر این مسئله تاکید داشتند که با وجود سال‌ها تلاش در حوزه سواد آموزی هنوز حق خود را دریافت نکردند و حتی در موار‌دی بیمه آنها هم روال قانونی نداشته است.
قانون تعیین تکلیف شفاف سازی نیاز دارد
شبها‌ت موجود در قانون تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان وجود دارد و گاه به گاه تجمعا‌تی از سوی این گروه برای پیگیری و‌ضعیتشان انجام می‌شود اما همچنان روند استخدام و شفاف سازی آینده شغلی آنها به قطعیت نرسیده است و این مسئله موجب شده تا اظهار نظرهای متعددی برای فعالیت این گروه مطرح شود و امسال به توجه به طرح الحاق یک ماده به تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان مطالبه گری افزایش پیدا کرده است.
در مورد اجرای این طرح و تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان نهضت حسین مو‌نسان مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی نهضت سواد‌آموزی در گفت‌وگوبا خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در قانون سال 95 از چهارگروه یاد شده سه گروه شامل معلمان حق‌التدریس، نیروهای طرح خرید خدمات آموزشی و مربیان پیش دبستانی تعیین تکلیف شده‌اند و بر این اساس در مناطقی که آموزش و پرر‌وش نیاز به نیروی انسانی داشته باشد از این سه گروه به عنوان معلمان حق‌التدریس استفاده شود اما برای آموزش دهندگان این قانون اجرایی نشد.
وی افزود: سازمان نهضت سواد آموزی در انتظار دستورالعملی است تا تبدیل وضعیت نیروهای آموزش دهنده مشخص شود و پیگیری‌های بسیاری برای دستیابی به این دستورالعمل داشته اما هنوز این مسئله به نتیجه نرسیده است.
مونسان با اشاره به اینکه قانون تعیین تکلیف استخدامی برای آموزش دهندگان پیش از سال 91 که حداقل 5 نفر را تحت پوشش قرار دادند مورد توجه قرار گرفته، گفت: با احتساب این شرایط 36 هزار نفر مشمول این قانون می‌شوند.
وی افزود: با وجود پیگیری‌های نهضت و برنامه‌ریزی که برای تعیین تکلیف آموزش دهندگان داشته اما هنوز  دستورالعمل را به دلیل شفاف نبودن قانون سال 95 کسب نکردیم چرا که از طرف قانون لفظ آموزش دهنده تجمیعی مطرح شده اما هنوز شفاف سازی برای این لفظ وجود ندارد.
ابهام در قانون تکلیف استخدام و مطالبه آموزش‌دهندگان
عیین تکلیف آموزش دهندگان نیازمند"استفساریه" است 
سید حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد پیگیری وضع تعیین تکلیف استخدامی آموزش دهندگان نهضت اظهار کرد: در قانون سال 95 آموزش دهندگان تجمیعی‌ مطرح شدند که این عبارت برای آموزش و پرورش نامفهوم است و پیگیر حل آن هستیم اما برای به ثمر رساندن آن نیاز به  استفسار‌یه است و برای تحقق آن باید مراحل قانونی طی شود و این مسئله نیازمند زمان است.
وی افزود: در شرایطی که نمایندگان مجلس استفساریه ای صادر کنند این کار با سرعت بیشتری انجام خواهد شد اما هنوز این مسئله قطعی نشده است اما از طرف آموزش و پرورش پیگیر آن هستیم.
طرح تعیین تکلیف استخدامی هنوز تصویب نشده است
میر‌حمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگوخبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پیگیری تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان اظهار کرد: طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدام آموزش دهندگان هنوز در صحن علنی تصویب نشده تا به شکل قانون الزام اجرایی پیدا کند و فعلا در دست بررسی است و موار‌دی همچون برگزاری آزمون از پیشنهاداتی بوده که کمیسیون آموزش مطرح کرده اما این مسئله هنوز تصویب نشده است.
وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم دو تا سه هفته آینده طرح را به صحن علنی مجلس ارائه داده تا برای تصویب یا رد آن تصمیم‌گیری شود اما هنوز این مسئله قطعی نشده و هر گونه گمانه‌زنی در این مورد اشتباه است چرا که اجرای قانون پس از تصویب، ارجاع به شورای نگهبان و تدوین آیین‌نامه‌ها اجرایی می‌شود و هنوز برای این طرح حتی قانون هم به تصویب نرسیده است.
حال با این وجود باید منتظر پاسخ مجلس در مورد طرح جدید تعیین تکلیف استخدامی و شفاف سازی قانون بود و در این میان باید  مساله صلاحیت حرفه‌ای و شایستگی های موردنیاز حرفه معلمی و فرآیند تدریس هم  در اولویت قرار گیرد تا اهداف نظام تعلیم و تربیت خدشه دار نشود.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

شركت فرا داده انديش گستران عماد به منظور تكميل كادر تحقيق و توسعه خود، از افراد واجد شرايط در رديف شغلي زير در شيراز دعوت به همكاري مي نمايد.

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 خبر خوش ستادکل درباره "کسر خدمت سربازی"

معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح شرایط جدید کسر خدمت سربازی را اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی عبداللهی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح در همایش مهارت افزایی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با تبریک پیروزی‌های جبهه مقاومت گفت: جمعیتی که از جوانان کشور به دوره سربازی اعزام می شوند قابل توجه است، خدمت مقدس سربازی را برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشور انجام می دهند.
وی افزود: ما خانواده بزرگ نیروهای مسلح هستیم که وظیفه ما حفظ توان بازدارندگی و کمک به مظلوم برای رفع ظلم است و در این امر همه اعضای این خانواده تاثیر گذار هستند.
ردار عبداللهی ادامه داد: امنیت قیمت ندارد و از نان شب هم واجب تر است. در مقاطعی مردم کشور عراق آرزو داشتند که زنده بمانند. این امنیت پایدار جمهوری اسلامی با همت شما سربازان و سایر نیروهای مسلح بدست آمده است.
معاون هماهنگ کننده نیروهای مسلح تصریح کرد: سالانه حدود 500 هزار نفر برای سربازی می آیند و ما در نیروهای مسلح تمام حرفه‌هایی که در جامعه وجود دارد را داریم که بخش زیادی از آن را سربازان انجام می دهند. با اجرای طرح مهارت افزایی، افراد نیمه ماهری که وارد سربازی می شوند می توانند به افراد ماهر تبدیل شوند و دوران سربازی یک سکوی پرتاب برای جوانان است.
وی خاطر نشان کرد: با تاکیدات فرمانده کل قوا  در موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال، ستادکل بر آن شد تا گامی در این جهت بردارد و بر این اساس سرلشکر باقری جلساتی را ترتیب دادند و نتیجه آن ایجاد قرارگاه مهارت افزایی سربازان بود.
سردار عبداللهی گفت: در جهان امروز با پیشرفت تکنولوژی نیاز به مهارت وجود دارد و نیروهای مسلح با توجه به فرمان آقا احساس وظیفه کرد تا کاری انجام بدهد. از توان دستگاه‌های اجرای استفاده شد و توافقات خوبی را در این زمینه صورت گرفته است. امیدواریم در چند ماه آینده این‌کار را به صورت جدی شروع کنیم.
وی ادامه داد: در ستاد کل بنا بر این شد تا به سربازانی که در مجموعه ستاد خدمت می‌کنند با آموختن یک مهارت، گواهینامه آن مهارت از طرف سازمان فنی و حرفه ای هم اعطا شود و همچنین یک مدرک تایید اخلاقی به این سربازان داده شود.
معاون هماهنگ کننده ستاد کل تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که مشمولانی که می خواهند به خدمت اعزام شوند در صورتی که مهارتی را در سطح عالی آن مهارت فراگرفته باشند  مدتی از خدمت سربازی آنان کسر شود. ضمن آنکه پس از سربازی هم برنامه داریم تا با اعطای تسهیلات از سوی بانک‌ها به خوداشتغالی آنان کمک کنیم.

 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 شرایط استخدام معلمان حق‌التدریس در آموزش‌وپرورش

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مشمولان طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس باید در آزمون استخدامی که از سوی سازمان سنجش ویژه آنها برگزار می‌شود، شرکت کنند.
محمد بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به این توافق رسیدند تا در بحث تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی، آزمون استخدامی برای این افراد برگزار شود.
وی افزود: مشمولان طرح تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس مربوط به سال‌های 94 و 95 باید از طریق شرکت در آزمون استخدامی که ویژه این افراد برگزار می‌شود به تناوب در طول برنامه ششم توسعه در آموزش‌وپرورش جذب شوند.
عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: آزمون استخدامی چند نقش دارد و باعث می‌شود تا افرادی که موفق می‌شوند براساس اولویت‌های آموزش‌وپرورش در مدارس کشور مشغول به کار شوند.
بیرانوند بیان کرد: طرح مذکور در حال حاضر برای ورود به صحن علنی مجلس در نوبت قرار دارد و در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت. همچنین در آخرین جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای بررسی این موضوع تصمیم گرفته شد آزمونی از سوی سازمان سنجش برای این افراد برگزار شود و حد نصاب نمره قبولی در این آزمون از سوی آموزش و پرورش تعیین خواهد شد.
به گزارش تسنیم، پیش از این آموزش‌وپرورش ضمن مخالفت با جذب این افراد بدون برگزاری آزمون در دلایل مخالفتش اعلام کرده بود: 121هزار نفر مشمول طرح هستند که 65 درصد ظرفیت جذب معلم در برنامه ششم توسعه (185هزار نفر حداکثر سهمیه استخدام تا سال 1399) است. 94 درصد افراد مشمول طرح زن هستند و 93 درصد افراد مشمول طرح در مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ سکونت دارند. رشته تحصیلی 44 هزار و 770 نفر (37 درصد افراد مشمول طرح) مطابق با رشته‌های تدریس دوره متوسطه نظری است که تا سال 1399 به آنها نیاز نیست

 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 اجرای 100 طرح اشتغالزا برای مدد جویان کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه وبویراحمد گفت: به مناسبت گرامی داشت هفته‌ بسیج 100 طرح اشتغالزایی در بخش های مختلف برای مدد جویان کمیته این استان اجرا شد.
فرید محبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 20 میلیارد ریال برای اجرای این طرحها از محل صندوق اشتغال این نهاد هزینه شد.
وی بیان کرد: این طرحها در زمینه دامداری، کشاورزی، باغداری، خدمات، صنفی، صنعتی و صنایع دستی برای مددجویان اجرا شد.
محبی افزود: در هفته بسیج جهزیه 24 نوعروس تحت پوشش به ارزش 720 میلیون ریال تامین و اهدا شد.
وی اظهار کرد: در این هفته ساخت 18 واحد مسکونی مدد جویی به ارزش 6 میلیارد و 560 میلیون ریال از محل مساعدت خیرین و آورده مددجویان آغاز شده است.
محبی گفت: 65 دانش آموز مدد جوی مستقر در مجتمع آموزشی رفاهی کمیته‌ امداد امام (ره) مرکز استان نیز در این هفته با مشارکت بسیج جامعه‌ پزشکی استان معاینه شدند.
افزون بر 90 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 آغاز ثبت نام کنکور ارشد از ۱۶ آذر

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ از روز پنجشنبه ۱۶ آذر خبر داد و گفت: آزمون ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ و همچنین بیست و سومین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز و در روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه پایان می‌پذیرد.
وی افزود: کلیه متقاضیان ضرورت دارد طی مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: دفترچه راهنمای ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۹۷ همزمان با شروع ثبت نام بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت و اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش در خصوص نحوه شرکت در آزمون فوق در روز دوشنبه ۱۳ آذرماه جاری از طریق سایت سازمان منتشر می‌شود.
توکلی یادآور شد: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه ۹۷ برگزار می‌شود.

 

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 آغاز ثبت نام آخرین آزمون جایابی دندانپزشکی از امروز

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه آخرین آزمون جایابی در پایان آذرماه برگزار می‌شود و از سال آینده داوطلبان در آزمون ملی شرکت می‌کنند،گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در این آزمون از امروز پنجم آذرماه آغاز شده و تا هشتم این ماه ادامه دارد.
دکتر محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر گفت: داوطلبان آزمون جایابی پیش از ثبت نام اینترنتی باید در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. مدارک داوطلبان در مرکز خدمات آموزشی به صورت حضوری دریافت می‌شود، دانشگاه‌های محل تحصیل این افراد بررسی شده و در صورتی که آن دانشگاه از سوی مرکز خدمات به رسمیت شناخته شود، افراد برای شرکت در آزمون به مرکز سنجش معرفی می‌شوند.
پورکاظمی تاکید کرد: فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی هستند (ورودی‌های پیش از اگوست ٢٠٠٩).
رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: این دوره از آزمون آخرین آزمون جایابی است که برگزار می‌شود و از سال آینده داوطلبان در آزمون ملی دندانپزشکی شرکت می‌کنند.
وی در توضیح دلیل این امر گفت: تعداد داوطلبان حضور در این آزمون بسیار کاهش یافته و اغلب افراد خاصی در آزمون ملی شرکت می‌کنند. دوره قبل آزمون جایابی حدود ۷۰ نفر شرکت‌کننده داشت اما حدود ۳۰۰ نفر در آزمون ملی شرکت کرده بودند. بر همین اساس در مرکز سنجش تصمیم گرفته شد که این دوره را به عنوان آخرین دوره آزمون برگزار کنیم.
به گزارش ایسنا، آخرین آزمون جایابی ۳۰ آذرماه برگزار خواهد شد.

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

 

 

فروشگاه کافی نت دریا یاسوج

 

کارت شارژ . فروشگاه کارت شارژ . خرید شارژ آنلاین . ایرانسل رایتل همراه اول تالیا

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 استخدام 4رديف شغلي بصورت قراردادي – شيراز

 ✳️يك شركت واقع در شيراز جهت تكميل كادر خود به تعدادي نيروي بصورت قراردادي (نيمه وقت و تمام وقت)نيازمند است.

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

استخدام در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

به گزارش خبرگذاری کافی نت دریا ، در آگهی جذب نیروی موردنیاز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید شده که مدارک متقاضیان بایستی تا روز ششم آذرماه جاری (1396/9/6) به آدرس‌میدان راهنمایی یاسوج، پشت بانک‌ملی شعبه میدان‌معلم، دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تحویل داده شود.

شرایط سنی برای حداقل سن 20 سال و حداکثر 30 سال تمام برای مشاغل خدماتی با مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر 35 سال تمام برای مشاغل با مدرک کارشناسی و بالاتر الزامی عنوان شده است.

مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام است.

در این اطلاعیه تاکید شده صرفا از افراد بومی ثبت نام بعمل خواهد آمد و چنانچه در هر مرحله خلاف این موضوع اثبات شود فرایند ثبت نام لغو و از اشتغال ایشان جلوگیری خواهد شد.

عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد کار در سایر سازمان ها و شرکت ها به هنگام انعقاد قرارداد و شروع کار الزامی است.

انجام خدمت سربازی و یا سوابق کاری و هرمورد دیگری تحت هیچ شرایطی به سقف سنی داوطلب افزوده نمی شود.

عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر از دیگر شرایط احراز صلاحیت پذیرفته شدگان خواهد بود.

مربی ادبی باید دارای مدارک کارشناسی و یا بالاتر از آن در رشته‌هایی با گرایش ادبی بوده و پیشخدمت نیز باید دارای مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد باشد.

در بخش استخدامی نگهبان و راننده نیز داشتن مدرک تحصیلی دیپلم و صرفا مرد نیاز است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33223049 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان - امور اداری تماس برقرار کنند.

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 

با سلام.این پاورپوینت مربوط به فصل 7 علوم تجربی مقطع نهم متوسطه است که با صورت مفصل و با استفاده عکس های مرتبط به کتاب درسی این فصل را به طور کلی توضیح داده.امیدواریم خوشتان بیاید... ...
بنام خدا دانلود پاورپوینت اقتصاد دوره دوسوم متوسطه تعداداسلاید116 ...
بسمه تعالی...این پاورپوینت را از فصل 7 درس علوم پایه هشتم متوسطه برای شما آماده کرده ایم که متشکل از 19 اسلاید است و به طور مفصل این درس را توضیح داده... ...
با سلام خدمت دانش آموزان پایه نهم متوسطه هدف ما فقط و فقط رضایت شماست و اینبار پاورپوینت فصل اول ریاضی نهم برای شما قرار داده ایم تا با استفاده از آن ریاضی خود را در سطح بالایی ببینید ...
نام کتاب : علوم تجربی نهم متوسطه درس : فصل دوم رفتار اتم ها با یکدیگر تعداد اسلاید: 17 اسلاید این پاورپوینت همچون دیگر پاورپوینت های سایت در سطح خود بی نظیر می باشد و با آن می توانید از درس خواندن لذت ببرید و در درس خود موفق شوید. درس ها را با ما آسان و شیرین یادبگیرید ...
با سلام پاورپوینت فصل اول علوم نهم آماده دانلود میباشد و برخی ویژگی به شرح ذیل میباشد: ویژگی ها: کاملا منطبق بر کتاب درسی دارای نکات درسی دارای تصاویر کتاب درسی دارای تصاویر آموزشی ترجمه شده از کتاب های مرجع نمایش نوشته های هر خط به صورت جداگانه با کلیک برای افزایش تمرکز دانش آموزان و ... ...
شما می توانید با دانلود این فایل تقریبا تمام پاورپوینت های تمام دروس کتابهای فارسی، ریاضی و علوم سال تحصیلی اول ابتدایی را یکجا در اختیار داشته باشید که راهنما و کمک درس بسیار مفیدی برای دانش آموزان است. لازم به ذکر است هر کدام از این پاورپوینتها به صورت تک تک در این فروشگاه به قیمت 5 هزار تومان موجود است و جمع قیمت این 65 پاورپوینت به صورت تک تک مبلغ 325 هزار تومان است که شما می توانید با خرید بسته ای این محصول فقط 50 هزار تومان پرداخت کنید. مناسب برا ...
با سلام پاورپوینت درس دوم پیام آسمانی هفتم متوسطه آماده دانلود برای شما عزیزان میباشد امیدواریم که مورد استقبال شما واقع شده باشد. و در این پاورپوینت هم مثل پاورپوینت های دیگر سعی شده از مهم ترین مسائل استفاده شود و تصاویر زیبایی جهت قشنگ تر شدن پاورپوینت آمده است ...
شما می توانید با دانلود این فایل تقریبا تمام پاورپوینت های تمام دروس کتابهای فارسی، ریاضی و علوم سال تحصیلی چهارم ابتدایی را یکجا در اختیار داشته باشید که راهنما و کمک درس بسیار مفیدی برای دانش آموزان است. لازم به ذکر است هر کدام از این پاورپوینتها به صورت تک تک در این فروشگاه به قیمت 5 هزار تومان موجود است و جمعا قیمت این 79 پاورپوینت به صورت تک تک مبلغ 395 هزار تومان است که شما می توانید با خرید بسته ای این محصول فقط 50 هزار تومان پرداخت کنید. من ...
شما می توانید با دانلود این فایل تقریبا تمام پاورپوینت های تمام دروس کتابهای فارسی، ریاضی و علوم سال تحصیلی دوم ابتدایی را یکجا در اختیار داشته باشید که راهنما و کمک درس بسیار مفیدی برای دانش آموزان است. لازم به ذکر است هر کدام از این پاورپوینتها به صورت تک تک در این فروشگاه به قیمت 5 هزار تومان موجود است و جمعا قیمت این 79 پاورپوینت به صورت تک تک مبلغ 395 هزار تومان است که شما می توانید با خرید بسته ای این محصول فقط 50 هزار تومان پرداخت کنید. مناسب ب ...
شما می توانید با دانلود این فایل تقریبا تمام پاورپوینت های تمام دروس کتابهای فارسی، ریاضی و علوم سال تحصیلی پنجم ابتدایی را یکجا در اختیار داشته باشید که راهنما و کمک درس بسیار مفیدی برای دانش آموزان است. لازم به ذکر است هر کدام از این پاورپوینتها به صورت تک تک در این فروشگاه به قیمت 5 هزار تومان موجود است و جمعا قیمت این 71 پاورپوینت به صورت تک تک مبلغ 355 هزار تومان است که شما می توانید با خرید بسته ای این محصول فقط 50 هزار تومان پرداخت کنید. ...
واژه شناسی: فعالیت جسمانی Physical activity تربیت بدنی Physical education بازی Play بازی ورزشی Game ورزش Sport الگوی تدریس یا روش تدریس: الگوی ...
فرمت فایل : .ppt

تعداد اسلاید : 27 اسلاید

قسمتی از متن :

به نام خدا

مقایسه تطبیقی دروس رشته مهندسی کامپیوتر

در دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه واترلو
استاد راهنما : جناب آقای مهندس ابطحی
گرد آورنده: آیلر زعفرانچی
شیوه های ارائه مطالب علمی و فنی
دانشکده مهندسی کامپیوتر
دانشگاه صنعتی شریف
نیم سال اول – سال تحصیلی 88-1387
چشم ا نداز
مقدمه
معرفی دانشگاه واترلو
معرفی دانشگاه صنعتی شریف
رشته های موجود در زمینه کامپیوتر د ...
شما می توانید با دانلود این فایل تقریبا تمام پاورپوینت های تمام دروس کتابهای فارسی، ریاضی و علوم سال تحصیلی ششم ابتدایی را یکجا در اختیار داشته باشید که راهنما و کمک درس بسیار مفیدی برای دانش آموزان است. لازم به ذکر است هر کدام از این پاورپوینتها به صورت تک تک در این فروشگاه به قیمت 5 هزار تومان موجود است و جمعا قیمت این 113 پاورپوینت به صورت تک تک مبلغ 565 هزار تومان است که شما می توانید با خرید بسته ای این محصول فقط 50 هزار تومان پرداخت کنید. ...
دانلود پاورپوینت درس اول عربی پایه هشتم:مُراجِعَۀُ دُروسِ الصّفِّ السّابِعِ شامل شامل ترجمه متون، آموزش قواعد و حل تمرینات کتاب 41 اسلاید قایل ویرایش ...
تلفیق یعنی : برجسته ساختن جنبه هاي منحصر بفرد و ارزشمند هر ماده درسي ودرهم آمیختن آنها. هدف ازتلفیق: درک بهترارتباط هاي ميان مواد درسي، كه هنگام مطالعه فردي حاصل نشده یا به سختی حاصل می شوند. سابقه و ضرورت تلفیق سابقه آن به اوايل قرن بيستم برمي گردد. تاكيد بر تلفيق ناشي از نيازهاي روبه رشد دانش آموزان بود. فوايد تلفيق 1.افزايش مشاركت و همكاري معلمان با يكديگر ، 2.تاييد درس تربيت بدني به عنوان بخشي مهم از برنامه تلفيقي در برنامه درسي مدرسه، 3.افزايش روحيه همكاري و مسئوليت پذيري در ميان ...
بهترین بازخورد ابتدایی برای پایه ی چهارم فرمت: ورد(قابل ویرایش) این بازخورد برای همه ی گزینه های خیلی خوب،خوب،قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر جملاتی مناسب برای تمام دروس اعم از ریاضی ...
طرح درس سالانه دروس پایه سوم ابتدایی این مجموعه شامل: طرح درس سالانه ریاضی سوم طرح درس سالانه علوم سوم طرح درس سالانه قران سوم طرح درس سالانه هدیه سوم طرح درس سالانه فارسی سوم طرح درس سالانه اجتماعی سوم می باشد. مطابق با آخرین تغییرات کتب درسی چهارچوبی کامل برای تدریس معلمان سوم ابتدایی کلمات کلیدی: طرح درس سالانه دروس پایه سوم طرح درس روزانه ریاضی سوم ابتدایی طرح درس سالانه سوم ابتدایی جدید طرح درس سالانه قران سوم ابتدایی طرح درس سال ...
مشخصات این فایل عنوان: آمار دروس یک مدرسه ابتدایی فرمت فایل: word( قابل ویرایش) تعداد صفحات: 36 این مقاله درمورد آمار دروس یک مدرسه ابتدایی می باشد. خلاصه آنچه در مقاله آمار دروس یک مدرسه ابتدایی می خوانید : پرسشنامه:1) نمرات درس ریاضی کلاس 1/4 که از 19-8 می باشد را محاسبه کنید.2) نمرات درس ریاضی کلاس 2/4 که از 20-6 می باشد را محاسبه کنید.3) نمرات درس ریاضی کلاس 3/4 که از 20-10 می باشد را محاسبه کنید.4) ...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.