کمک پرستاری در چارت رسمی بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد
کافی نت دریا
کافی نت دریا ،نبش چهارراه سبزی فروشان پاساژ الغدیر طبقه بالا.محمد صالحیانی مطلق

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

مدیرکل دفتر ارتقاء سلامت و خدمات بالینی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کمک پرستاری در چارت رسمی بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد.
به گزارش ایسنا، نجاتیان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی کمک پرستاری توسط که به همت جهاددانشگاهی همدان برگزار شده بود، جهاددانشگاهی همدان در برگزاری دوره کمک پرستاری تلاش زیادی کرده است، اظهار کرد: شکل‌گیری گروه جدید کمک پرستار خانواده بزرگ پرستاران را تقویت می‌کند.
وی با بیان اینکه شاید برای همه سوال باشد که چرا آموزش کمک پرستاری را آغاز کردیم؟ تصریح کرد: نظام سلامت، نظامی پویاست و بیش از سایر علوم موجود در جامعه نیاز به تغییرات و به‌روزرسانی دارد.
نجاتیان عنوان کرد: هر پنج سال یک‌بار دوره‌های تحصیلی پرستاری بازنگری و به‌روزرسانی می‌شود و علت آن هم سرعت ارتقاء و پیشرفتی است که در دانشگاه علوم پزشکی و رشته پرستاری وجود دارد.
وی با بیان اینکه طرح کمک پرستاری با حمایت وزیر بهداشت اجرا شد، اظهار کرد: در سطح غیرحرفه‌ای نیازمند نیرو بودیم که آن را توسط کمک پرستاران تکمیل کردیم.
نجاتیان با بیان اینکه نیروهای کمک پرستار پس از موفقیت در گذراندن دوره‌های آموزشی و آزمون و گزینش به صورت شرکتی وارد بیمارستان‌ها می‌شوند، تصریح کرد: به ازای هر چهار پرستار نیاز به یک کمک پرستار داریم.
وی عنوان کرد: فرصت اشتغال این افراد تنها در بیمارستان‌ها نیست و می‌توانند در سطوح دیگر مراکز بهداشت شهری و روستایی هم فعالیت کنند حتی این نیروهای آموزش دیده می‌توانند در مراقبت از بیماران در منزل فعالیت کرده و دست افراد غیرمتخصص را در این حوزه کوتاه کنند.
نجاتیان با بیان اینکه برخی از کشورها درخواست اعزام نیروی کمک پرستار را داده‌اند اما اولویت تأمین نیاز بیمارستان‌های داخل کشور است، گفت: شرح وظایف نیروهای کمک پرستار متناسب با مهارت‌هایی است که گذرانده‌اند اما کارگروهی تشکیل شده و به‌زودی شرح وظایفشان ابلاغ می‌شود هر چند تغییر چندانی نخواهد داشت.
وی تأکید کرد: این نیروها به صورت شرکتی مشغول به کار می‌شوند و با توجه به اینکه سطح آنها غیرحرفه‌ای است، شانس ورود به سیستم استخدامی علوم پزشکی را نخواهند داشت.
مدیرکل دفتر ارتقاء سلامت و خدمات بالینی معاونت پرستاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی یادآور شد: اولویت به‌کارگیری کمک پرستار در بیمارستان‌ها با نیروهای بومی است اما نیروهای زبده استان‌های دیگر را هم از دست نخواهیم داد.

 

با عضویت در تلگرام کافی نت دریا می توانید از آخرین خبرهای ثبت نامی های دانشگاهی و استخدامی ها و دیگر اخبار های مرتبط با کافی نت باخبر شوید .

جهت عضویت بر روی لینک زیر کلیک کنید .

عضویت در تلگرام کافی نت دریا

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود مدرن ترين نرم افزار،موبايل،��ايانه،بازي،كل يپ و.... و آدرس salehie.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.